Вечір посвяти в
старшокласники
Вед. 1. Добрий вечір, шановна
громадо!
Вед. 2. Добрий вечір, пані та панове!
Вед. 1. Добрий вечір, леді та джентльмени!
Вед. 2. Добрий вечір, дорогі друзі!
Вед. 1. Ми сьогодні зібрались на традиційний наш вечір, присвячений посвяті наших 9-класників у старшокласники.
Вед.
Вед. 2. Добрий вечір, пані та панове!
Вед. 1. Добрий вечір, леді та джентльмени!
Вед. 2. Добрий вечір, дорогі друзі!
Вед. 1. Ми сьогодні зібрались на традиційний наш вечір, присвячений посвяті наших 9-класників у старшокласники.
Вед.
Шановні гості й школярі!
Всіх ми раді привітати!
Всіх запрошуєм на свято!
Буде посмішок багато,
Буде радість, буде казка.
Відпочиньте ви, будь ласка.
Всіх ми раді привітати!
Всіх запрошуєм на свято!
Буде посмішок багато,
Буде радість, буде казка.
Відпочиньте ви, будь ласка.
Вед.
Ви усі прийшли на
свято
Дозвольте вам
представити
Усіх. Хто тут
бешкетував
Тих. Хто шибки
вибивав.
Хто одержував п’ятірки
Одиниці, 2,3
Хто на лижах тут
гасав,
Гол в ворота забивав
Хто в директора бував
Хто предмети добре
знав
В хорі голосно співав
І на сцені виступав
(виходять хлопці)
-
Х.
- По якому поводу зібралися?
-
Вед.
- Частіше в школу треба ходити.
-
Вед.
- Сьогодні посвята в старшокласники
-
Х.
- Цікаво. А нас хтось про це питав?
-
Вед.
- Питав, не питав, традиція в школі така, а традиції треба шанувати
-
Х.
- Хвилиночку, це порушення наших прав. Ми скаргу подамо.
СКАРГА.
-
Колективна
-
Від
чоловічої половини класу.
-
Ми,
що нижче підписалися учні 9 класу заявляємо протест по поводу наміру
адміністрації школи виперти нас із
рідних стін школи ІІ ступеня, а потім і взагалі, по закінченні 11 класу із
школи, тим самим остаточно забравши у нас дитинство.
Вимагаємо, залишити нас і
забезпечити традиційно теплу атмосферу, гарне ставлення і велику любов.
Надіємося на задоволення нашої скарги.
АРГУМЕНТИ
-
На
даний момент не знайдено гідної заміни нашому класу. – це раз.
-
Відсутність
класу призведе до порушення загального біоритму шкільного життя.- це два.
-
В
результаті різко знизиться культурний та інтелектуальний рівень школи ІІ
ступеня.- це три.
-
Дівчата:
-
Хлопці, ви що?
-
Це ж стільки
переваг у старшокласників:
-
Вже можна без
дозволу класного керівника ходити на дискотеку
-
Дівчатам можна красити губи і очі.
-
Носити міні.
-
Пацани, це ж круто,
в 10 класі – можна прогулювати уроки.
-
З класним
керівником за руку привітатися (вітається)
-
Дивитися на
вчителів не знизу вверх, а в очі.
-
І навіть зверху
вниз.
-
Хлопці:
-
Добре. Ми згодні,
посвящайте.
Вед.
Зачекайте! Ми ще подивимось кого прийняти, а кого залишити на
повторний курс. А для цього треба вам добре постаратися, а то так одразу – вже й
старшокласники.
Вед.4 А для початку, як годиться, потрібно з претендентами поближче познайомитись!
Вед.4 А для початку, як годиться, потрібно з претендентами поближче познайомитись!
Учитель .Наша історія почалася
давно і продовжується вже котрий рік.
Вона вічна, як вічна Земля і Сонце, Небо й Зорі, Суша і Море…( звучить дитячий
плач)
1.
Це
не просто історія, а історія перетину між 20 і 21 сторіччям. Адже першою в
кінці 20 століття, а саме 3 грудня 1999 року з,явилася на світ Жажкова
Єлизавета. Мале і гарне ангелятко, а для батьків таке дитятко, що ні пером так
просто описати, ані в казці розказати. (учні виходять по черзі під музику)
Ліза! Ось з’явилась мало не актриса.
Це не для неї – струм та
бісектриса.
Вона на інших почуттях заграє
І реферат прекрасно захищає.
Вона і декламує й ролі грає,
А як співає?
Ліза чесна, принципова,
Багато працює, і батьків і
вчителів
Глибоко шанує.
2.
Але
на цьому в нас не закінчилось. Рівно через 10 днів знов дитя родилось. Теж
маленьке янголятко, але не дівчинка – хлоп’ятко. Це Андрій Лагно – нині юнак, в
майбутньому справжній козак.
Андрій! Ця особистість – тип неординарний,
Допитливий, на вроду дуже гарний.
І серце добре має він, і добру
вдачу,
Як дуже схоче – зробить і задачу.
Тому завзяття Андрій ніколи не
втрачає
І вже на витримку він іспити
складає.
Школу завжди захищає,
Бо в спортивних змаганнях участь
приймає.
3.
А
далі Новий 2000 рік, початок нашої епохи. Сніг, метелиця, зима. Біла, мов
сніжинка, народжується на цей світ дівчинка – дитинка. Всі, мабуть, її
впізнали, це ж так просто – Кагал Алла.
Алла! Стрункість, витончений стиль
Дуже личить леді цій.
Тут не тільки гарна врода,
І не завжди діло в моді,
Просто світиться у ній
Вогник щастя і надій,
Що покличе у дорогу і зігріє
серце їй.
4.
За
зимою незабаром життєрадісна пора, ну звичайно – це весна. 15 квітня, коли все
навкруги наповнене новим життям, з’являється
ще одна надзвичайна квіточка Івашина Оля з очима весняного неба і
посмішкою розквітлої ромашки.
Оля! І про все на білім світі
Хоче вона знати.
Щиро любить рідну мову,
Різні пори року,
Людей гарних поважає і сама
нівроку.
Гарно грає роль, співає,
Ще й вірші добре читає.
Душа в неї поетична,
Добре серце має,
Дуже горда та вродлива,
Ціну собі знає.
Вона модна, елегантна,
Дівчина мудра, толерантна.
5. І знову рівно через 10 днів сюрприз, а точніше нової
епохи приз. Народжується двійнятко - дівчинка і хлопчик, відразу два дитятка.
Це Світланка і Андрійко – веселі дітлахи. Дивіться і любуйтесь, які гарні
малюки.
Андрій! Ім’я прекрасне має він,
І мрій своїх блакитних властелін.
У цього юнака міцна закалка,
А ще яка в нього смикалка!
Буває чемний, дуже добрий,
Гарний, здібний,
Йому медаль вручили б зараз
срібну,
Якби охоти трохи більше мав
Й частіше за підручники сідав.
Світлана! Щира і відкрита,
Якщо треба – працьовита.
Добра і привітна,
Не пихата, не амбітна.
А вірші так пронизливо читає,
Що аж серце завмирає.
6.
За
весною й літечко, настало. Тепло на дворі, навіть і спекотно стало, та навіть у
спекотний день буває, що сніжинка пролітає. Не оминуло таке чудо й нас,
з’явилася Сніжана і знову у наш клас. Біленька і гарненька, тендітна та пухкенька,
Сніжана Костюченко – красунечка маленька.
Снєжка! Подивіться, йде, мов пава,
І краса її яскрава.
Дорогою складних школярських миль
Спостерігається задумливий і
вишуканий стиль.
Щаслива усмішка, скромність і
привітність
Відкриють їй життя різноманітність.
7.
А
завершив відповідальний процес появи на світ сучасних дев’ятикласників 20
серпня 2000 року Гурмач Колюня. В сім’ї всіма бажаний і звісно що ж коханий, такий собі веселий та
крихітний малюк.
Чемний, людяний, привітний,
На уроках непомітний.
Скажу усім, що це Микола -
Засміються всі довкола.
Хлопчик цей в нас непростий,
Емоційний, заводний.
І не дуже совість мучить,
Якщо дещо недоучить,
Проте задатки гарні має
У шахи й шашки як гросмейстер
грає.
-
Ну, що ж? Дозвольте
нам представитися.
-
Ми – учні 9 класу.
-
Нас 3 хлопці і 5
дівчат.
-
Всіх нас 8
-
Почекайте, нас 9 –
-
Вед.2: Представляємо
вам світло учительське.
Знай Святійшого, знай наймудрійшого
класного керівника дев’ятикласників
Сумирних голубчиків, класних лідерів!
Какалюка В.С.
Знай Святійшого, знай наймудрійшого
класного керівника дев’ятикласників
Сумирних голубчиків, класних лідерів!
Какалюка В.С.
-
Всерівно Матріархат
1.Ми прийшли вам розказати
Про яскравий дев’ятий клас,
Чим живемо, показати,
Здивувати усіх вас.
Зароботу кубок маєм. Ми завжди перемагаєм.
Ми чудовий щирий клас.
І слова оці про нас.
Дівчатка гарні, романтичні,
А хлопці мужні і практичні.
Всі дружно й весело живуть.
Всі знають як нас кличуть тут.
Дев’ятий клас, клас! (Двічі).
У кожного є свій талант –
Художник, вчений, музикант,
Спортсмен, начальник, кулінар,
Є бізнесмен, боєць, казкар,
Співачка і модель крута.
І дружно вас усіх віта..
Дев’ятий клас – клас! (Двічі)
Хто дуже любить вчитися,
Й, між іншим, веселитися?
Сміливий хто і гомінкий?
Хто щирий, добрий отакий?
Бешкетники хто й пустуни?
Вгадайте дружно – хто вони?
Дев’ятий клас, _ клас! (Двічі)
(пісня)
-
(музична
заставка)
… Презентація класу «Ось ми які…».
- Оце все ми. А що скаже про нас наш класний керівник?
Учитель:
-
В результаті
дослідження було встановлено наявність у
школі органічної форми життя у вигляді учнів 9 класу. Серія експериментів,
проведених учителями нашої школи показала високу життєздатність і адаптацію
згаданої групи організмів. Позитивні рефлекси та реакції організмів на зовнішні
чинники дозволяють утверджувати, що даний вид придатний для існування в старшій
школі і може бути випущений на волю в кінці 2017 року.
-
Учні 9 класу в 2014-2015
н.р. провчилися 65 днів, відвідали 455 уроків, із яких по причинах:
захворів, проспав, склероз, розлад шлунка, мама постірала
штани, був у бабусі і просто облом, пропустили 24 уроки. Звичним явищем для учнів було:
запізнитися, з’явитися за 5 хв. до закінчення уроку, з незадоволеними криками
чому урок розпочали без них, або не чув дзвінка. Отримали 29 доган від
учителів, 57 попереджень від завуча, 134
втика від класного керівника.
А взагалі –то:
Клас оцей неординарний
Він у школі – легендарний
Про цей клас можна сказати – вміють учні працювати
Клас цей – скриня діамантів
Скільки в ньому є талантів – і поетів, співаків
І спортсменів й диваків.
Є майбутні журналісти
Є банкіри й фінансисти
Модельєри, танцюристи
Половина – буде в вузах
Іншу – колихає муза.
Художні номери…..
Новини..2
Учень: А наше життя продовжується, і воно прекрасне,
бо ми юні і бачимо його в яскравих кольорах.
Учень:
Ми щасливі з того, що навчаємося в Теплівській школі. Що любимо і поважаємо
один одного.
Учень:
Відчуваємо себе не просто класом, а великою, дружною сім’єю. Ми вже майже старшокласники,
що почесно, а серед вас ми наймолодші, що теж приємно.
Учень:
Ми згадуємо з
гумором своє минуле, і з надією та впевненістю дивимось у майбутнє. І яким би
воно не було, нас завжди пов’язуватиме наше село, наша школа, наш неординарний
клас.
Учень:
Приймайте нас у
свою родину старшокласників, терпіть нас і балуйте, пробачайте прояви дитячості
і поважайте, а ми гідно продовжимо
розпочату вами місію старшокласників Теплівської школи.
Вед.1 Ми познайомилися з
усіма учнями 9 класу, дізналися про їхні таланти та
захоплення.
Вед.2: Дорогі дев’ятикласники! Для того, щоб стати гідним поповненням старшокласників нашої школи, вам треба подолати кілька перешкод.
Вед.2: Дорогі дев’ятикласники! Для того, щоб стати гідним поповненням старшокласників нашої школи, вам треба подолати кілька перешкод.
Конкурси!!!
Ведучий.
Скінчився
час випробувань,
Нам до душі ваш рівень знань,
Та ще багато треба знати
Щоб старшокласниками стати.
Ми врахували всі ваші старання
Ви гідно пройшли усі випробування.
Не треба, друзі, вже переживати,
Настав вже час клятву складати.
Нам до душі ваш рівень знань,
Та ще багато треба знати
Щоб старшокласниками стати.
Ми врахували всі ваші старання
Ви гідно пройшли усі випробування.
Не треба, друзі, вже переживати,
Настав вже час клятву складати.
-
Старшокласники,
до прийняття клятви стояти струнко!!!.
Клянемось бути гідними звання
старшокласника
Теплівської СЗШ!
Рости достойними громадянами країни, ім`я якій Україна!
Клянемось!
Свято берегти і примножувати традиції рідної школи, народу,
Цінувати розум, честь і згоду!
Клянемось!
Рости достойними громадянами країни, ім`я якій Україна!
Клянемось!
Свято берегти і примножувати традиції рідної школи, народу,
Цінувати розум, честь і згоду!
Клянемось!
Ми обіцяємо:
ставитися з повагою до вчителів та своїх однокласників,
ставитися з повагою до вчителів та своїх однокласників,
бути гордістю своєї школи, ніколи н
запізнюватися на уроки, завжди виконувати домашнє завдання, будемо навчатись так,
Щоб нами пишалась школа і рідні.
Щоб нами пишалась школа і рідні.
Клянемось!
Клянемось!
Клянемось!
Клянемось!
Клянемось!
Вед:
Ми врахували
всі ваші старання
Ви подолали всі випробування
Не треба друзі вже переживати
Настав час вас всіх привітати
Ви подолали всі випробування
Не треба друзі вже переживати
Настав час вас всіх привітати
Учень 11 класу:
Я від імені старійшин вас
вітаю,
Успіхів в майбутньому бажаю
Щоб прийшли всі в 10 клас
І були ще кращими за нас
Ще раз усіх ми щиро вітаємо,
І почесні емблеми усім вам вручаємо!
(Всім девятикласникам вручають нагороди)
Успіхів в майбутньому бажаю
Щоб прийшли всі в 10 клас
І були ще кращими за нас
Ще раз усіх ми щиро вітаємо,
І почесні емблеми усім вам вручаємо!
(Всім девятикласникам вручають нагороди)
Ведуча. Шановні друзі. Привітання й напутнє слово пролунають від директора
школи
(Виступ
директора.)
Вед. Шановні
друзі! Прийміть привітання від класного керівника.
Презентація
«Берегите детей»
Вед. Наші
батьки завжди з нами. Вони радіють нашим перемогам, підтримують нас у важкі
хвилини. Слово нашим дорогим батькам.
Пісня
Ведучі:
Хай будуть в серці нерозлучні добро, надія, віра і
любов.
Хай вам сміється доля журавлина, поля розлогі колосом
цвітуть
Нехай червоні ягоди калини
Щасливу вашу осявають путь.
Здоров’я – від води джерельної,
багатства – від землі святої,
а ще любові, ласки божої ми бажаєм всім сьогодні.
Вед.1: Дорогі вчителі! Ми, 11-ти класники вже пройшли труднощі, відповідальний етап 9-го – 10-го класу. І тому хочемо дати кілька порад нашим дорогим і улюбленим вчителям.
Порада 1. Не наполягайте на відповіді, якщо старшокласники не розчують вашого запитання. Постарайтеся непомітно перевести розмову на іншу тему.
Порада 2. Якщо учень відповів невірно, це не означає, що він не знає уроку, навпаки, він просто хотів перевірити вас!
Порада 3. Не треба задавати учневі питання, чому він бачить цю схему або таблицю в перший раз.
Вед.1: Думаємо, що тепер у 9-ти класників з вчителями
нашої школи буде хороший контакт.
Ведуча:
А тепер слово нашим старшокласникам.
О,
пресвятая заступнице всіх новонавернених, захиснице новобранців рядів
шкільних! До тебе звертаємося з
проханнями нашими: Хай буде у нас міцне здоров’я, бойовий дух, хай ніколи не
болять наші голови, ноги, печінки, а шлунки хай наповнюються найкращими
харчами!
Хай
в учителів перестає писати ручка, коли вони намірятимуться поставити нам погану
оцінку.
Хай
втратять тонус мязи будь-якого одинадцятикласника, який вознаміриться
випробувати силу своїх кулаків на нас. Хай батьки розуміють нас із півслова, і
погоджуються купляти нам найсучасніші моделі одягу, дозволяють нам проколювати
дірки у вухах, носах і пупах, робити тату і хай спонсорують всі наші витрати на
розмови по мобілках.Хай буде так, віднині і до 31 травня 2017року доки ми
будемо носити почесне ім’я – старшокласник Теплівської СЗШ. АМІНЬ !
1 учень.
Ми старшокласники!
Здійснилась наша мрія!
Ніколи не згасне у серці надія.
Все буде найкраще, і зможем ми з вами
Прославить країну своїми ділами.
2 учень.
Ми – старшокласників надійна зміна
Дорожити будемо усім, що маєм нині.
Булаву, що є символом мудрості й знань
Триматимем міцно…..
3 учень.
Підтримаємо всі шкільні традиції,
В навчанні – завжди приклад подавать.
Дружити вірно, вчитись – на нідмінно
І школу нашу завжди прославлять.
4 учень.
Наші вчителі найкращі в світі,
Бо працюють
за новими формами в освіті.
Нові методи в навчанні всі використовують.
Тут і мозкова атака і різні «каруселі»,
Лише б діти на уроках були навчені й веселі.
5 учень.
А коли скінчиться всіх уроків час,
Цікаві гуртки чекають на нас.
Для спорту і пісні в нас місце знайдеться,
Фортуна не зрадить і не розминеться.
6 учень.
Таланти і здібності ми розвиваєм,
На конкурсах різних їх предсталяєм.
Хай лине до Києва слава про нас,
Покажемо ми найвищий там клас.
7 учень.
Хай пісня тут лине! Хай сміх скрізь лунає!
У кожного радісна усмішка сяє!
Всі дружні, веселі, радійте за нас.
Прийшли вітати старшокласники нас!.
Додатки
лишні
Ведучий: На будь-якому
балу настає момент коли дамам потрібно відійти припудрити носики, а кавалерам
зібратися, щоб попліткувати про достоїнства дам. Тож і на нашому святі – блок
новин із перших рук.
***
- Японські вчені
винайшли робота, який відмінно ловить крадіїв. У Японії за 5 хв. робот спіймав
10 крадіїв, у США за 5 хв. робот спіймав
20 крадіїв, в Україні за 5хв. … хтось викрав робота.
***
Інформація ДАІ для
старшокласниць: автобус треба обходити ззаду, «Мерседес» - спереду, а «Запорожець» -
стороною.
***
Будні кримінальної
міліції: За результатами перевірки шкільних творів «Як я провів літо» було
розкрито: три грабежі, два терористичних акти і п’ять розбійних нападів.
***
Рекомендація із
сайту Міністерства освіти для хлопців
- старшокласників: не поспішайте
заводити собі дівчину. Тому що якщо ви будете займатися лише дівчиною, у вас
виростуть хвости, якщо – навчанням – виростуть роги, а якщо і дівчиною і
навчанням – то відкинете копита.
***
Любителям екстріму:
Якщо ви досі не знаєте де береться адреналін, то
стрибніть з парашутом і відразу ж зрозумієте з якого місця він виходить.
12 . Ну, щож, пора вже й закінчувати але в мене
нав’язлива думка, що ми щось забули зробити.
13. А може …
12. Не треба.
13. Тоді може…
12. Ні, не варто…
13. Ну, а може
давайте…
12. А ось це –
спробуємо.
(Всі здіймають руки у молитві, а одна учениця
читає «Шкільну молитву»)
О, пресвятая
заступнице всіх новонавернених, захиснице новобранців рядів шкільних! До тебе звертаємося з проханнями нашими: Хай
буде у нас міцне здоров’я, бойовий дух, хай ніколи не болять наші голови, ноги,
печінки, а шлунки хай наповнюються найкращими харчами!
Хай в учителів
перестає писати ручка, коли вони намірятимуться поставити нам погану
оцінку.
Хай втратять тонус
мязи будь-якого одинадцятикласника, який вознаміриться випробувати силу своїх
кулаків на нас. Хай батьки розуміють нас із півслова, і погоджуються купляти
нам найсучасніші моделі одягу, дозволяють нам проколювати дірки у вухах, носах
і пупах, робити тату і хай спонсорують всі наші витрати на розмови по
мобілках.Хай буде так, віднині і до 31 травня 2017року доки ми будемо носити
почесне ім’я – старшокласник Теплівської СЗШ. АМІНЬ !
З’являється
екстравагантно одягнений вчитель.
ведучий. Вибачте, ви працюєте в цій школі?
Учитель.
А хіба не видно?
ведучий. І ви знаєте, що за подія сьогодні
в школі?
Учитель.
Звичайно. Я і йду, щоб дати кілька порад на тему “Зовнішній вигляд
дев’ятикласника в період переходу в старшокласники”. Зрозуміло?
Ведучі. О!
Учитель.
Взуття. Тільки старшокласник може зручно, практично, красиво носити його. (
Учень демонструє все це, стоячи на стільці або на тумбі.)
Учитель.
Прийшов у школу, а змінну забув? Не треба хвилюватися, адже у вас завжди в
кишені мішечок, гумка або мотузочок. Наділи? Чистота в школі – запорука
здоров’я!
Фізкультура.
Забув спортивне взуття? Знову ніяких проблем.
Учень
знімає взуття, шкарпетки – один червоний, інший зелений і з діркою.
Дірка
– для руху повітря.
Дискотека
в школі. Не встиг переодягтися?
Тоді
на взуття прикріплюємо безліч метеликів, бантиків. Подивіться, як здорово!
Учитель.
І нарешті, зачіски! На урок? – Прилизать! (Все це можна показувати наочно.) На
зміну? – Скуйовдив! На дискотеку? – Перука! Вдома – Бігуді! Провідні.
В. Дякую за інтерв’ю!
В. Дякую за інтерв’ю!
Вед.1 Ми познайомилися з усіма учнями 9-х класів, дізналися про їхні таланти та захоплення
Вед.2: Дорогі дев’ятикласники! Для того, щоб стати гідним поповненням старшокласників нашої школи, вам треба подолати кілька перешкод.
Вчитель ф – ри. Шановні 9 -
класники зараз ще одне випробування. Ми пограємо у веселу гру «Футбол».Ця гра
на уважність, отож слухайте умови змагання. Коли я підніму праву руку вгору -
всі кричать «футбол»; ліву руку - «штанга»; руки «в замок» - «мимо»; дві руки
вгору - «гол».Ось так весело і просто ми пограли з вами у футбол. Молодці.
Вважаю, що ви достойними звання старшокласник.
Вед.1 Наступний наш конкурс стосується нашої школи, потрібно відповісти на наші питання.
Запитання
1. Скільки у школі працює вчителів?
а) 28 б)40 в)60
2. Скільки східців Ви долаєте щодня щоб дістатися рідного класу?
а)42 б)36 в)45
3. Скільки дверей на 2 поверсі?
а) 28 б)23 в)30
4. Скільки працівників у школі чоловічої статі?
а) 5 б)6 в)9
5. Скільки ялинок росте на подвір’ї школи?
а) жодної б)2 в)4
6. Скільки учнів навчається в 11 класі?
а) 19 б)28 в)30
7. Скільки учнів навчається у нашій школі?
а) б) в)
8. В якому році була заснована наша школа?
а) 1963 б)1964 в)1959
9. Скільки років виповнюється цього року в нашій школі?
а) 46 б)45 в)50
Вед.2: Перешкода
№ 2. Ви, доживши до 9 – го класу, добре розумієте, що всіх вчителівтреба знати
в обличчя. Пропонуємо кожній команді по словесним портретом одного з педагогів
визначити про кого йде мова.
Отже починаємо:.
1. Скромна, висока, красива жінка (4)
2. Сувора, принципова на уроках, лютий ворог шпаргалок (3)
3. Любить спорт і КВН (2)
4. Поважає кач. Завдання і диктанти (1)
5 Розумна, весела, дуже ерудована жінка.
6. Любить детективи, спорт, туризм.
7.Складає вірші вірші.
8. Носить окуляри
Отже починаємо:.
1. Скромна, висока, красива жінка (4)
2. Сувора, принципова на уроках, лютий ворог шпаргалок (3)
3. Любить спорт і КВН (2)
4. Поважає кач. Завдання і диктанти (1)
5 Розумна, весела, дуже ерудована жінка.
6. Любить детективи, спорт, туризм.
7.Складає вірші вірші.
8. Носить окуляри
Вед.2: наступний
наш конкурс «Театральний» (картки з завданнями)
Конкурсантам видаються картки з завданням, яке вони виконують без підготовки. Треба пройтися як:
1 – жінка з важкими сумками;
2 – горила по клітці;
1 – горобець по даху;
2 – лелека по болоту;
1 – курка по двору;
2 – дівчина у вузькій спідниці на високих підборах;
1 – часовий, охороняє продовольчий склад;
2 – немовля, тільки навчився ходити;
1 – хлопець перед незнайомою дівчиною;
2 – Алла Пугачова під час виконання пісні.
Конкурсантам видаються картки з завданням, яке вони виконують без підготовки. Треба пройтися як:
1 – жінка з важкими сумками;
2 – горила по клітці;
1 – горобець по даху;
2 – лелека по болоту;
1 – курка по двору;
2 – дівчина у вузькій спідниці на високих підборах;
1 – часовий, охороняє продовольчий склад;
2 – немовля, тільки навчився ходити;
1 – хлопець перед незнайомою дівчиною;
2 – Алла Пугачова під час виконання пісні.
Вед.2: Ось
ми і наблизилися до останнього нашому конкурсу:
Конкурс має назву «Весела нісенітниця»
(Набори смужок паперу з текстом)
У ведучого два набори смужок паперу. У лівій руці – питання, в правій – відповіді. Ведучий обходить столики, що грають по черзі «наосліп» витягують то питання, (читають вголос) то відповідь. Виходить весела нісенітниця.
питання:
– Ви читаєте чужі листи?
– Ви спите спокійно?
– Ви слухаєте чужі розмови?
– Б’єте ви зі злості посуд?
– Чи можете ви підкласти свиню приятелеві?
– Пишете ви анонімно?
– Ви поширюєте плітки?
– Чи маєте ви звичку обіцяти більше ваших можливостей?
– Хотіли б ви одружитися з розрахунку?
– Чи буваєте ви у своїх діях нав’язливі і грубі?
відповіді:
– Це моє улюблене заняття;
– Зрідка, заради жарту;
– Тільки в літні ночі;
– Коли гаманець порожній;
– Тільки без свідків;
– Тільки в тому випадку, якщо це не пов’язано з матеріальними витратами;
– Особливо в чужому будинку;
– Це моя давня мрія;
– Ні, я дуже сором’язлива людина;
– Я ніколи не відмовляюся від такої можливості.
Конкурс має назву «Весела нісенітниця»
(Набори смужок паперу з текстом)
У ведучого два набори смужок паперу. У лівій руці – питання, в правій – відповіді. Ведучий обходить столики, що грають по черзі «наосліп» витягують то питання, (читають вголос) то відповідь. Виходить весела нісенітниця.
питання:
– Ви читаєте чужі листи?
– Ви спите спокійно?
– Ви слухаєте чужі розмови?
– Б’єте ви зі злості посуд?
– Чи можете ви підкласти свиню приятелеві?
– Пишете ви анонімно?
– Ви поширюєте плітки?
– Чи маєте ви звичку обіцяти більше ваших можливостей?
– Хотіли б ви одружитися з розрахунку?
– Чи буваєте ви у своїх діях нав’язливі і грубі?
відповіді:
– Це моє улюблене заняття;
– Зрідка, заради жарту;
– Тільки в літні ночі;
– Коли гаманець порожній;
– Тільки без свідків;
– Тільки в тому випадку, якщо це не пов’язано з матеріальними витратами;
– Особливо в чужому будинку;
– Це моя давня мрія;
– Ні, я дуже сором’язлива людина;
– Я ніколи не відмовляюся від такої можливості.
Ведучий. Скінчився час випробувань,
Нам до душі ваш рівень знань,
Та ще багато треба знати
Щоб старшокласниками стати.
Ми врахували всі ваші старання
Ви гідно пройшли усі випробування.
Не треба, друзі, вже переживати,
Настав вже час клятву складати.
Клятва 1
Ми учні 9-го класу обіцяємо:
збивати вчителів на коридорах, підкладати їм на стільці кнопки, завжди зривати уроки, а також запізнюватися на них, не виконувати домашні завдання, отримувати щодня двійки.
Клянусь !Клянусь! Клянусь!
Ми учні 9-го класу обіцяємо:
збивати вчителів на коридорах, підкладати їм на стільці кнопки, завжди зривати уроки, а також запізнюватися на них, не виконувати домашні завдання, отримувати щодня двійки.
Клянусь !Клянусь! Клянусь!
Клятву зачитує голова шкільного учнівського
самоврядування. Старшокласники, до
прийняття клятви стояти струнко.
Клянемось бути гідними звання старшокласника Чорнобаївської ЗОШ №1
Клянемось!
Рости достойними громадянами країни, ім`я якій Україна!
Клянемось!
Свято берегти і примножувати традиції рідної школи, народу,
Цінувати розум, честь і згоду!
Клянемось!
Клянемось!
Рости достойними громадянами країни, ім`я якій Україна!
Клянемось!
Свято берегти і примножувати традиції рідної школи, народу,
Цінувати розум, честь і згоду!
Клянемось!
Ми обіцяємо:
ставитися з повагою до вчителів та своїх однокласників,
ставитися з повагою до вчителів та своїх однокласників,
бути гордістю своєї школи, ніколи н
запізнюватися на уроки, завжди виконувати домашнє завдання, будемо
навчатись так,
Щоб нами пишалась школа і рідні.
Щоб нами пишалась школа і рідні.
Клянемось!
Клянемось!
Клянемось!
Учень 11 класу:
Клянемось!
Клянемось!
Учень 11 класу:
Я від імені старійшин вас вітаю,
Успіхів в майбутньому бажаю
Щоб прийшли всі в 10 клас
І були ще кращими за нас
Ще раз усіх ми щиро вітаємо,
І почесні емблеми усім вам вручаємо!
Всім девятикласникам наліплюється наліпка, пов’язуються стрічкою «HOMOSAPIENS»
Успіхів в майбутньому бажаю
Щоб прийшли всі в 10 клас
І були ще кращими за нас
Ще раз усіх ми щиро вітаємо,
І почесні емблеми усім вам вручаємо!
Всім девятикласникам наліплюється наліпка, пов’язуються стрічкою «HOMOSAPIENS»
Всі
девятикласники: «Ми вас любимо!»
Ми врахували всі ваші старання
Ви подолали всі випробування
Не треба друзі вже переживати
Настав час вас всіх привітати
Вітаємо старшокласників 2014 року!!!!
Ви подолали всі випробування
Не треба друзі вже переживати
Настав час вас всіх привітати
Вітаємо старшокласників 2014 року!!!!
Ведучі. Ось тепер все зрозуміло.
У зв’язку з проведенням традиційного свята «Посвята в старшокласники» до нас
прибув почесний
гість – сам Папа Римський Бенедикт Шістнадцятий. І через кілька секунд ми
почуємо його вітальну промову.
На сцені
з’являються Папа Римський і перекладач.
Папа Римський.
Буенос діас, міо амігос!
Перекладач.
Доброго дня, шановні пані та панове!
Папа римський.
Бон джорно, мучачос!
Перекладач.
Здоровенькі були!
Папа Римський.
Міо псевдонімо ест Падре Рома.
Перекладач. Мене
кличуть Папа Римський.
Папа Римський.
Аморе професоре…
Перекладач.
Дорогі вчителі!
Папа Римський.
Мама мія!
Перекладач.
Шановна пані директор!
Папа Римський.
Салюто ваша портрето!
Перекладач.
Вітаю у вашій особі…
Папа Римський.
Університете, педрадо й падре комітете!
Перекладач. Усі
органи шкільного самоврядування!
Папа Римський.
Міо кретіно фанате Віталій Кличко!
Перекладач. Я
безумно люблю Україну!
Папа Римський.
Беліссімо поздоровіссімо з карнавало де педагого.
Перекладач. Я
дуже хочу поздоровити всіх учителівта учнів з їхнім святом!
Папа Римський. Карнавало-фестивало
ля фініта!
Перекладач. На
жаль, канікули закінчились.
Папа Римський.
Бандіто, садисте, барбосо, терористе, кам бек
університете!
Перекладач. І
всі учні знову повернулись у школу.
Папа Римський.
Кошмаро на уроко, бедламо на перерво…
Перекладач. Щоби
знову взяти участь у навчальному процесі.
Папа Римський.
Професоро-мазохісто…
Перекладач.
Закохані у свою роботу викладачі…
Папа Римський.
Арбайтен, Папа Карло.
Перекладач. Із
радістю їм у цьому допомагають.
Папа Римський.
Канікуляро беспредєло!
Перекладач.Бажаю
збільшення канікул.
Папа римський.
Фініта ля комедія.
Перекладач.
Якнайшвидшого закінчення навчального року.
Перекладач.
Аморе Казанова.
Перекладач.
Щастя в особистому…
Папа Римський.
Бастарді-дармоїді, зануді-остолопі.
Перекладач. І
сімейному житті!
( виходять під
музику.)
Ведуча. Шановні друзі. Адміністрація щиро у поздоровляє вас! Перші привітання й напутнє слово пролунають від директора школи
(Виступ директора.)
Вед. Шановні друзі! Прийміть привітання від класного
керівника. Слово має …
Вед. Наші батьки завжди з нами. Вони радіють нашим перемогам, підтримують нас у важкі хвилини. Слово нашим дорогим батькам.
Шановні батьки! Нехай слова і пісні милозвучні для вас лунають знов і знов
Вед. Наші батьки завжди з нами. Вони радіють нашим перемогам, підтримують нас у важкі хвилини. Слово нашим дорогим батькам.
Шановні батьки! Нехай слова і пісні милозвучні для вас лунають знов і знов
Хай будуть в
серці нерозлучні добро, надія, віра і любов.
Хай вам сміється
доля журавлина, поля розлогі колосом цвітуть
Нехай червоні
ягоди калини
Щасливу вашу
осявають путь.
Здоров’я – від
води джерельної,
багатства – від
землі святої,
а ще любові,
ласки божої ми бажаєм всім сьогодні.
(номери художньої самодіяльності)
Ведуча.Наші старшокласники хочуть звернутися до шкільної
родини.
1 учень.
Ми старшокласники!
Здійснилась наша мрія!
Ніколи не згасне у серці надія.
Все буде найкраще, і зможем ми з вами
Прославить країну своїми ділами.
2 учень.
Ми – старшокласників надійна зміна
Дорожити будемо усім, що маєм нині.
Булаву, що є символом мудрості й знань
Триматимем міцно…..
3 учень.
Підтримаємо всі шкільні традиції,
В навчанні – завжди приклад подавать.
Дружити вірно, вчитись – на нідмінно
І школу нашу завжди прославлять.
4 учень.
Наші вчителі найкращі в світі,
Бо працюють за новими формами в
освіті.
Нові методи в навчанні всі використовують.
Тут і мозкова атака і різні «каруселі»,
Лише б діти на уроках були навчені й веселі.
5 учень.
А коли скінчиться всіх уроків час,
Цікаві гуртки чекають на нас.
Для спорту і пісні в нас місце знайдеться,
Фортуна не зрадить і не розминеться.
6 учень.
Таланти і здібності ми розвиваєм,
На конкурсах різних їх предсталяєм.
Хай лине до Києва слава про нас,
Покажемо ми найвищий там клас.
7 учень.
Хай пісня тут лине! Хай сміх скрізь лунає!
У кожного радісна усмішка сяє!
Всі дружні, веселі, радійте за нас.
Прийшли вітати старшокласники нас!.
Вед. Наше свято підійшло до завершення. Гарних канікул всім старшокласникам.
Додатки
Віка. Ось
з'явилась мало не актриса.
Це не для неї —
струм і бісектриса,
Вона на інших
почуттях заграє:
Вона і декламує,
й ролі грає,
І реферат
прекрасно захищає,
І вірші так
пронизливо читає.
Віка чесна,
принципова,
Багато працює,
І батьків, і
вчителів
Глибоко шанує.
Щира, добра і привітна,
Не пихата, не амбітна.
І талантів безліч має:
Наша Катя скрізь
встигає.
У навчанні -
перемоги,
У всіх справах -
успіх.
Наша Катя
Наче сонця
усміх.
Добру вдачу має!
Вона модна,
елегантна,
Дуже мудра,
толерантна
Іра Подивіться,
йде, мов пава,
І краса її
яскрава.
А коли у школі
вечір,
На тендітні її
плечі
Припаде ролей
немало,
І вона їх грає
вдало.
Вона і біга, і
стрибає,
І дуже хороше
співає,
І на обличчі
своїм завжди
Цю усмішку
приємну має.
Вед. Пані і панове! Вітайте президента школи!
Вед. Пані і панове! Вітайте президента школи!
( Художній номер)
Каріна.
Стрункість, витончений стиль
Дуже личить леді
цій.
Тут не тільки
гарна врода,
І не завжди діло
в моді,
Просто світиться
у ній
Вогник щастя і
надій,
Що покличе у
дорогу і зігріє серце їй.
Альона.
Задумливий і вишуканий стиль —
Це особистий
стиль її життя.
Вона дорогою
складних школярських миль
По дійсності іде
у майбуття.
А з усмішкою,
мов у Мони Лізи,
Що теплотою
зігріває нас,
Вона долала
труднощі, капризи
І дивувала
стриманістю клас.
Інна готується
стати лікарем..
Любить працювати.
І про все на
світі білім
Хоче вона знати.
Щиро любить
рідну мову,
Різні пори року.
Людей гарних
поважає,
І сама –
нівроку.
Гарно грає і
співає,
Ще й вірші добре читає.
Душа в неї
поетична,
Добре серце має.
Дуже горда і
вродлива,
Ціну собі знає.
Її ми знаємо
лише два роки,
Але вона зробила
стільки справ,
Що вчителі на
всіх своїх уроках
Завжди їй
ставлять найвищий бал.
Щаслива усмішка,
і скромність, і привітність
Відкриють їй
життя різноманітність.
В колі друзів
Катю
Недарма так
люблять.
Кожен її поважає
–
Вона ж добру
вдачу має!
(Танець
виконують дівчатка)
Оксанка щира і
відкрита,
Дуже - дуже
працьовита.
На трудових
десантах вона – найкраща.
Завжди старанно
працює – ця дівчинка як рання весна.
Друзів має так
багато, Допоможе всім завзято
У дівчини цієї є
напрочуд
Манери вишукані,
чародійний погляд,
Вона серйозна і
поважна,
Зосереджена
завжди...
У школі досвіду
чимало вона, навчаючись, дістала
І вибрала одну
стежину, щоб долі відшукать перлину.
( Звучить
музика.Входять хлопці)
Ярослав. Він
часто на уроках непомітний,
Проте він чемний, людяний, привітний.
Таке ім'я
прекрасне має він —
Він мрій своїх
блакитних властелін.
І мрії ті
здійсняться неодмінно,
І буде він
навчатися відмінно
Ігор. Ця особистість
— тип неординарний,
Допитливий, на
вроду дуже гарний.
І серце добре
має він, і добру вдачу.
Як дуже схоче,
зробить і задачу,
Тому завзяття
він ніколи не втрачає
І вже на
витримку він іспити складає.
Він завжди школу
захищає
У спортивних
змаганнях участь приймає.
Влад. У цього
юнака міцна закалка,
Тому такий
завзятий він рибалка.
Він — чемний, дуже добрий, гарний, здібний,
Йому медаль
вручили б зараз срібну,
Якби охоти трохи
більше мав
Й частіше за
підручники сідав.
Влад.. Серед
друзів він такий один.
Стильний, модний
чорний лімузин
Він собі
придбає, так і знайте,
Ви лише за ним спостерігайте..
І спортсмен він
— просто клас!
І мистецтвом
декламації дивує нас.
Добротою своєю
чарує він нас,
І від цього
світлішає рідний наш клас,
А уроки
Владислав дуже старанно учить:
Відповів на
уроці — і совість не мучить.
Він досягне
свого і свого не упустить,
Може, в небо
свою він ракету запустить.
Уміє відстояти
честь школи і гідність,
А труднощі він
завжди дола.
І творчості у
нього вистачає,
Що в конкурсах
багатьох перемагає.
Один хвалько каже іншому:
- Чув про Атлантичний
океан?
- Так.
- Я його переплив.
- А ти чув про Мертве
море?
- Так.
- Я його вбив.
Мати (синові, що останнім
часом почав говорити лайливі слова):
- Славчику, якщо пообіцяєш
мені ніколи не казати "до дідька", то я дам тобі гривню.
Славчик:
- Гаразд, мамо. Але я знаю ще
одне слово, яке коштує шість гривень.
Мати:
- Знову сьогодні вчителька
скаржилася на тебе, Івасю.
Івась:
- Це якесь непорозуміння! Я ж
сьогодні зовсім не був у школі.
У мене весь ранок розписаний,
- розповідає Христинка. - Встаю о шостій, роблю зарядку, обливаюся холодною
водою, застеляю ліжко, іду з песиком гуляти, повернувшись, снідаю, збираюся і
спокійно йду до школи.
- Як ти можеш щодня це
витримувати? - дивується подруга.
- Не знаю, бо я щойно від
завтра починаю.
- Петрусю, ти сьогодні не йдеш
до школи? - питає батько, помітивши, що той не збирає ранець.
-Ні.
- Чому?
- Учителька просила, щоб
сьогодні до школи прийшов ти.
Син, вбігаючи до батька в
кабінет:
- Тату, я на хвилинку, тільки
попрощатися.
Батько:
- Ти спізнився, мій
дорогенький. Мама вже забігала прощатися і вигребла все, що було у мене в
кишенях.
- Тату, пригадуєш, ти обіцяв
мені 100 гривень, якщо я з гарними оцінками закінчу другу чверть?
- Так, так, звичайно. Ну то як
твої справи?
- Вітаю тебе, тату. Ти
заощадив 100 гривень!
Чи не здається вам, що
теперішня молодь жахливо вдягається? Наприклад, оцей юнак...
- Це моя дочка.
- Пробачте, я не знав, що ви
її батько.
- Я її мати.
Учитель до учня:
- Сподіваюся, сьогодні ставлю
тобі двійку востаннє!
- Невже більше не будете мене
питати?
Мамо, я сьогодні зробив дуже
добру справу.
- Яку саме?
- Двоє запізнювалися на поїзд.
Я нацькував на них нашого пса, і вони так втікали від нього, що встигли.
Прийшов захеканий Миколка зі
школи. Поставив важкий портфель на підлогу і важко зітхнув.
- Ну, що там у школі? - вийшла
з кухні матуся.
- П'ять, п'ять, п'ять.
- Молодець! І з яких
предметів?
- Ні з яких...
- Тобто... Ти ж сам сказав:
"П'ять, п'ять, п'ять".
- Так... П'ять гривень треба
завтра принесити на подарунки до Дня вчителя, п'ять - на новий підручник і
п'ять - на ремонт класу...
* * *
ОГОЛОШЕННЯ:
Пропав шестикласник
Андрій Петренко. Особливі прикмети: вуха відстовбурчені, руки "не
миті" штани не гладжені, а в портфелі - жодного підручника. Збіг з уроків
у невідомому напрямку. Якщо хто знайшов, просимо не турбуватися і до нас його
не приводити. Підпис: Директор школи.
На уроці до класу заходить
Миколка із забинтованою головою.
Роздратований учитель:
- Ну, що трапилося цього разу?
- Упав з п'ятого поверху.
- І що, летів цілих два уроки?
А Ти чому запізнився на урок,
- запитує в учня вчитель.
- На мене напали хулігани й
пограбували.
- Що вони в тебе взяли?
- Зошит з домашнім завданням.
Приходить син "нового
українця" до батька і каже:
- Тату, ти мені обіцяв дати
одинадцять доларів, якщо я отримаю "п'ять" із математики. Так ось,
учоpа вчителька мені поставила "тpи", а сьогодні - "два".
Разом буде "п'ять". Давай обіцяні бакси!
- Hема базаpу, - відповідає
батько і дістає гроші. - Ось тобі один долаp, а ось ще один. Разом -
одинадцять! Вчи і далі так математику, синку!
Батько дивиться щоденник сина:
- Так, арифметика - відмінно,
поведінка - 2.
- Що тебе, шибенику, питали?
- Скільки буде п'ять разів по
сім, - одказує син.
- Ну, а ти що сказав?
- Тридцять п'ять. А вчителька
знову:
- Скільки буде сім раз по
п'ять?
- А що, воно хіба не один чорт?
- здивувався батько.
- Та й я так само відповів.
……………………………………………………………………………..
На уроці хімії:
- Михайле, у тебе якого
кольору розчин?
Жовтого.
- Молодець, сідай.
А у тебе, Васю?
- Червоного.
- Теж непогано, сідай.
А у тебе, Вовочко?
- Коричневого.
- Двійка! Клас, лягай!!!
Два учні розмовляють:
- Тільки що ми писали контрольну по анатомії. Віталій отримав двійку!
- За що?!
- За шпаргалку.
Вчителька піймала його, коли він хотів порахувати свої ребра.
***
Урок географії
Вч.- Тому, хто піде
першим до дошки, поставлю на бал більше.
Уч. - Йду! Ставте
мені трійку!
Вч. - Скажи, а чи знаєш ти що-небудь про
Панамський канал.
Уч.- Ні, на нашому
телевізорі такого каналу немає.
***
Урок хімії
Вч. - Скажи, якщо у
ста грамах води розчиняється десять грамів солі, а у двохсот – двадцять,
скільки солі розчиниться у двадцяти
грамах води?
Уч. - Це
несправедливо, Люба Іванівна. Ви завжди відповідаєте на легкі питання, а мені
задаєте найважчі.
***
Урок англійської мови.
Вчителька опитує учнів:
- Ігнатенко, ду ю спік інгліш?
- Чаво ?
- Сідай, 3.
- Гайша, ду ю спік інгліш?
- Чаво ?
- Сідай, 3
- Галушка, ду ю спік інгліш ?
- Yes, my teacherin, i'm good speak English.
- Чаво ?!!
***
Урок української мови
Вч. Укр. Мови – Віталіна,твоє
домашнє завдання, опис кішки, дослівно співпадає з роботою твоєї сусідки ?
- А що тут
пояснювати? У нас одна кішка на два двори.
Учні починають галасувати.
Вчитель - Тихіше!. - Щоб
було чутно, як муха пролетить.
Всі відразу замовкають.
Через хвилину Лаврук,
втративши терпіння, пошепки питає:
- Валентина
Дмитрівна, а коли ж ви муху випустите?
Вч. - Ану
назви два займенники.
- Хто, я?***
На уроці музики:
Вч. – на минулому
уроці ми вивчали з вами творчість Бетховена.
Учень: Можна я!
Вч. – Почекай, не
перебивай. Вдома ви готували повідомлення про цього геніального творця.
Учень: Ну можна я, я
вивчив(ла)!
Вч. - Куди ти рвешся поперед
батька в пекло! Я
ж іще питання не задала.
Учень: - Ну спитайте
мене, я точно знаю хто такий Бетховен!
Вч. – Ну, гаразд, і
хто ж такий Бетховен?
Учень:- Бетховен – це
собака!
***
На уроці біології:
Вч. - Хребет
разом з грудною кліткою утворює скелет тулуба. До першого шийного хребця
кріпиться потилична кістка скелету голови, а з куприковим відділом хребта міцно
з’єднані дві масивні тазові кістки.
- Отже, Міша,
поясни мені, що ж таке хребет?
Той здіймає очі до стелі
і, трохи замислюється, відповідає:
- Це така штука,
яка проходить уздовж тіла ззаду, на верхньому кінці її знаходиться голова, а на
нижньому кінці ви сидите.
Вч.- Послухай, у тебе вже дві двійки. Чому ти
нічого вчити не хочеш? В кінці кінців від навчання ще ніхто не помирав!
М. – Я знаю, але
краще не ризикувати.
***
Батько перевіряє щоденник. Син погано вчиться.
Батько: Ну ти тільки
поглянь, знову двійка з математики. До яких пір це буде продовжуватися?
Син: А що я? Я все
знав. Просто вчителька до мене завжди прискіпується!
Батько: Добре, пішли в
школу, я розберуся.
Приходять до вчителя
Батько: - Чому ви прискіпуєтеся до мого сина?
Вчитель : - Прискіпуюся?
Він же нічого не знає. Ось, подивіться. Скільки буде три у сім?
Син: - Бачиш, тату?
Вона знову починає.
***
Урок фізкультури.
Маринка і Алла витягають пилочки, підпилюють нігті,
демонстративно фарбують.
Алла:- Ти знаєш, я оце подумую , а чи не наростити мені
гелеві нігті, а то якось слабо ростуть, нічим хлопцям фізіономії дряпать.
Маринка:- Ой, класна
ідея.Гарний доглянутий манікюр – це ж обличчя дівчини.
Прибігає вч. – Дівчата! Ану
швидко в баскетбол грати! Досить на лавочці відсиджуватися!
Мар.: - Та що ви, в
мене ж лак іще не просох.
Алла: - Зачекайте
хвилин двадцять – тридцять.
Комментариев нет:
Отправить комментарий