пятница, 15 января 2016 г.

Сценки до вечора Прийом у старшокласники

Сценка 1. Старшокласник
Вед. –Кожен 1-класник з нетерпінням чекає 1 вересня. А знали б ви, як цього чекає старшокласник.
Син. – Щкольная пора, мне дойти би до дома. Возвращаюсь  я в полседьмогоутра…Через (дзвонит в дверь) прикинь-2р.
Мама –Давай, давай, тобі не стидно. Я тобі зараз зроблю. Батьку!!!

Син – Мать(показує щоб тихо), мать, то нічого, що я так офіціально, мать!Ти не комплексуєш? Чо зразу, батьку! Я ж коли до тебе на розмову іду, то пацанів за собою не веду, правда?
Мама – Так, синок,  сьогодні я прибирала у твоїй кімнаті.
Син – Ну, і скільки я тобі должен?
Мама – І найшла там пачку сигарет. Ти скажи мені чесно, ти що, куриш?
Син – Не дай Бог, мать, ти що.
Мама – А за вухами у тебе що?
Син – А за вухами у мене, мать, 8 років освіти Теплівської середньої загальноосвітньої школи.!!!
Мама – Я питаю, що оце у тебе?(показує за вухами)
Син – Оце? Ой, сссигарети…
Мама – Чия?
Син – А не моя сигарета, це Віктора.
Мама – Відмінника?
Син – А хто знав, мать, хто знав, як його судьба-судьбінушка…О-О-О!!!(проходить сестра) Мамуль, а це хто?
Мама – Сестра твоя молодша!
Син – Як швидко ростуть чужі діти… Ма-а-а-а…

Сценка 2. Я товстіша?
Х. – А ще у тебе дуже гарні очі. Я коли у них дивлюся, то прямо не можу…(проходить мимо дівчина)
Д. – Діма, а я товстіша за неї?
Х. – Ну не знаю. Може чуть-чуть.
Д. – Спасибі!!!
Х. – Юля, ти обідилась, чи що?
Д. – Нє, Діма. А ти б не обідився, якби тебе назвали товстою, жирною коровою!
Х. – Юля, ну чого ти починаєш?
Д. – Чого ти починаєш? Ти що, не розумієш, що ти зі мною лише задля прописки!
Х. – Мені здається, що ти переоцінюєш Теплівську прописку.
Д. – Я покрасилась, а ти навіть не помітив!
Х. – Та все я помітив.
Д. – А я не покрасилась!!!
Х. – То чого ти така зла?
Д. – А ти що думав, всі товсті добрі? Всьо, спортив весь день народження!!!
Х. – Взагалі-то це мій день народження.
Д. – Так тобі і треба!!!









Сценка №3. Музична школа
 Вед. – Тільки люди прищеплюють своїм дітям любов до музики і віддають їх учитися до муз. Школи. Але навчатися музиці хочуть і такі люди.
Учитель1. – Гукайте слідуючого.
Уч.2. – Слідуючий!!!
А. – Добрий день. Мене звати Андрій. Застряла якось лосина між двома деревами. А-а-а-а…. І зібрався весь ліс, щоб її…
Уч.- Так, стоп! Андрій, це що таке?
А. – Я просто хотів почати з гумору, щоб трохи розслабити атмосферу.
Уч.– Значить, Андрій, ви плануєте поступити у нашу музичну школу?
А. – Так.
Уч. – У вас слух є?
А. – Ну, ми ж якось ведемо діалог.
Уч. –  Добре. Музичними інструментами ви володієте?
А. – Так, баян.
Уч. – Ну, будь ласка.
А. – А я мілого узнаю по походке
      А он носит, носит брюки галифе.
А шляпу он носит на панаму…
Уч. – Так, досить!!! Ви що, ще й танцювати тут зібрались?
А. – Можу й затанцювати. Ось диск.(звучить музика, танцює)
Уч. -  Так, досить, досить!!! Ви маєте розум?
А. – Застряла …   У-у-у-у-.. Біжить якось їжачок по траві і сміється.
Уч. Знову анекдот?
А. – Ні. Це випадок із життя.Анекдот- це коли застряла лосина між деревами.
Уч. – Так, стоп!!! Ідіть геть!!!
А. – Дайте мені останній шанс. Будь ласка.
Уч. – Добре.  У вас 30 секунд.
А. – Пісня. Можна з матюками?
Уч. – Ні!!!
А. – Тоді вірш.
Уч. – Ніяких віршів, ідіть звідси!!!
А. – Можна питання?
Уч. – Давайте!!!
А. – Що саме не так було у моєму виступі? Може пісня була не та, чи упор на пластику?
Уч. – Ідіть геть!!!
Сценка №3. Музична школа   Вед. – Тільки люди прищеплюють своїм дітям любов до музики і віддають їх учитися до муз. Школи. Але навчатися музиці хочуть і такі люди.
Учитель1. – Гукайте слідуючого.
Уч.2. – Слідуючий!!!
А. – Добрий день. Мене звати Андрій. Застряла якось лосина між двома деревами. А-а-а-а…. І зібрався весь ліс, щоб її…
Уч.- Так, стоп! Андрій, це що таке?
А. – Я просто хотів почати з гумору, щоб трохи розслабити атмосферу.
Уч.– Значить, Андрій, ви плануєте поступити у нашу музичну школу?
А. – Так.
Уч. – У вас слух є?
А. – Ну, ми ж якось ведемо діалог.
Уч. –  Добре. Музичними інструментами ви володієте?
А. – Так, баян.
Уч. – Ну, будь ласка.
А. – А я мілого узнаю по походке
      А он носит, носит брюки галифе.
А шляпу он носит на панаму…
Уч. – Так, досить!!! Ви що, ще й танцювати тут зібрались?
А. – Можу й затанцювати. Ось диск.(звучить музика, танцює)
Уч. -  Так, досить, досить!!! Ви маєте розум?
А. – Застряла …   У-у-у-у-.. Біжить якось їжачок по траві і сміється.
Уч. Знову анекдот?
А. – Ні. Це випадок із життя.Анекдот- це коли застряла лосина між деревами.
Уч. – Так, стоп!!! Ідіть геть!!!
А. – Дайте мені останній шанс. Будь ласка.
Уч. – Добре.  У вас 30 секунд.
А. – Пісня. Можна з матюками?
Уч. – Ні!!!
А. – Тоді вірш.
Уч. – Ніяких віршів, ідіть звідси!!!
А. – Можна питання?
Уч. – Давайте!!!
А. – Що саме не так було у моєму виступі? Може пісня була не та, чи упор на пластику?
Уч. – Ідіть геть!!!

Сценка №4. Такий учень є у школі.
Вед. – Звичайно, усі пам’ятають свої шкільні роки, а уроки музики не можна забути.
Уч. – Так, Скороходов, іди до дошки. Давай співай.
С. – Когдауйдемсошкольного двора
Под звуки не стареющеговальса…   Чого ти ржеш?
Под звуки не стареющеговальса…   У-у-у..под звуки… себе покажи! Под звуки.. Я не можу співати! Вони мені мішають!
Уч. =- Послухайте, діти, кожен з вас може бути на його місці.
С. – Да.
Уч. - Давай продовжуй.
С. – Можна, я другу пісню буду співати?
Уч. – Добре, давай другу.
С. – Ти, я знаю только ти на свете єсть(сміється, чого ти), ти в каждую м
мінуту ( Петров, чого ти) каждую мінуту. Та я не можу співати, вони мені мішають!!!
Уч. – Послухайте, діти! Це не смішно. Так, в Андрія нема слуху. Так, він не  вміє співати. Але він добрий, совісний хлопчик, готовий прийти на допомогу кожному із вас у будь-яку хвилину(А. показує кулаком на вухо, погрожує) Саме тому я йому ставлю 10, ні 6
А. – А шо вони мішають?!!!
Уч. – Андрій розкаже вірш, який написав сам.
А. – Влюбився я у музику, всього 7 нот у ній. Але яких! Є  до, є ре, є мі, є фа і соль
Крихта,  чого ти ржеш?  Я не можу, В.С., вони мені мішають!!!!

Сценка №5. Екзамен з фізики
Ведуч. – Часто для більшості учнів незрозумілим предметом є саме фізика, а дехто не завжди її здає з першого разу.
Уч. – Слідуючий!
С. – Доброго дня, колеги.(подає руку)
Уч. – Справедливо урезонілідерзостьвзарвавшегосяюнца.
Уч. – Шановний, ви вже 6-й раз намагаєтесь здати екзамен. Чим ви сьогодні нас здивуєте?
С. – А-а-а-а…  Пісня. Фізікііранскієоченьбистро учаться, а потом странаІзраєльбудетдолгомучится. І-і- і-х-х-х.
Уч. – Так, стоп! Тягніть білет.
С. – Сила тока. Вибачте, у вас неправильно написано, не тока, а только.
Уч. – Сила тока!!!!
С. – Добре, нехай буде тока. Врешті-решт – не російську мову здаю.(сміється).
І так, сила тока вимірюється в метрах ген  -  гена…
Уч. – Так, досить!!! Ви вивчили основний закон Ейнштейна?
С. – Так.
Уч. – Пишіть формулу на дошці .  Енергія(е), енергія-це буква е(е),
Велике е, Друковане  е (Е). Дорівнює(пише словом), навіщо ви пишете слово? Як позначається дорівнює?
С. - ?(здвигає плечима)
Уч. – Паралельні прямі пишіть!
С. - //
Уч. Не вертикальні, а  горизонтальні!!! Маса М помножити на ЦЕ. Ми не знаєм ЦЕ. Юноша, буква ЦЕ!!
С. –Ц
Уч. – Та не українська, а латинська буква ЦЕ в квадраті.
С. – Пише С
Уч. – Буква С в квадраті повинна бути!!
С. –( Малює квадрат навколо С)
Уч. Та не в такому квадраті!! 2-ка вгорі, юноша, в углу, правому, мимо, не в цьому углу 2-ка, давайте подумаєм: у накс багато варіантів, де може бути 2-ка.  Знову мимо, ви справжній дурень, вон!!!!


Комментариев нет:

Отправить комментарий